what to do?

Okej, vad gör man när man har lov igentligen? När man inte har nån skola eller träning på speciell tid eller nåt annat som man måste göra. Det finns helt plötsligt för mycket tid! För mycket tid leder till att man tänker för mycket.
När dagens roligaste händelse numer är att jag trillar i trappen med den största tékoppen vi har och två kladdiga mackor och skrapar upp knät då gör man inte så mycket.

Även fast jag sitter här ensam, utan nåt speciellt att göra  och ett lite trasigt knä så känner jag mej lyckligare än jag gjort på flera månader. Jag vet inte om det är vädret eller om det är lugnet eller vad det nu handlar om, men det spelar inte så värst stor roll. Det känns skönt!

Kommentarer
Postat av: amanda

trodde du var lycklig i thailand ;) hehe

2009-04-06 @ 20:09:07
URL: http://aa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0