"hoppas att det bara är en dröm"

Sitter och väntar på min mamma. (läs: väntar på mat). Seg jävla dag idag. Började med att jag hade värdens konstigaste och verkigaste dröm. Först att jag åkte till thailand med båt. Och det fanns en massa faliga personer där som ville döda mej. Men jag agerade i självförsvar och höjj ihjäl två stycken med kniv (???) Väl framme på stranden låg det döda (eller sovande) dinosaurier och en skitdryg kille skröt om att han hade varit i asien 18 gånger och jag blev såklart tvungen att komma på nåt jag med så jag kontrade med att mongoliet är världens finaste land och att peru är ett ställe för utmärkt "skydiving" (Vad vet jag om det?)

Här nånstans vaknar jag till en sväng

I nästa del av drömmen är jag väl framme i Thailand och jag och mina kompisar bodde i en skitfin lägenhet och det var några lodiga grannar till oss som kom över och typ juckade mot mej  när jag borstade tänderna (???) hahah och sen ville vi åka på dans men det fick vi igentligen inte så vi skulle åka flakmoppe dit. Så där satt vi typ 10 pers på en flakmoppe och vi kunna inte ha lyset på av nån konstig anledning heller så vi höll på att köra ihjäl oss på backen vid hagsta (som just nu låg i thailand) och på sidan av vägen så var det stora hopp för där gjorde alla crossförare backflip.

Är det någon som kan tyda drömmar?
Haha det där var seriöst det konstigaste jag någonsin drömt. och ärligt talat var det jätteläskigt för jag kommer tillochmed ihåg hur det känndes när jag högg kniven i dom som jagade mej. Och jag minns att jag sa i drömmen "hoppas att det bara är en dröm" Hua.



Nu väntar jag somsagt på att mamma ska komma hem med pizza och sen ska jag till stallet en snabbis. Har fortfarande inte bestämt mej.
Ska jag eller ska jag inte tävla dressyr den 2a? Anmälningstiden går ut nu på fredag tror jag. aja, vi får se!
Det är mycket i huvudet just nu... För mycket faktiskt! har FEKB prov imorgon och jag har inte pluggat direkt. Jag har försökt men det går ju inte! Åh jag blir tokig. Jag hatar företagsekonomi sooo bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0