Fredag

Övningskörde hela em igår. Gick jättebra! Åkte till bergby och lämnade av hanna sen åkte vi till axmarby och hälsade på kusinerna. Det var mysigt, kollade på en massa gamla kort och grejjer. Fick en duk och lite oljefärger av kalle också som han inte ville ha. Så idag ska jag måla!

Ikväll är det middag och lite ferre hos julia som gäller. Hon fyller 18 imorgon! Blir trevligt skulle jag tro, även om jag ska vara nykter. Men, man behöver ju inte supa för att ha kul. Även om det är roligare så.

Nu ska jag "påskstäda" mitt rum innan mamma blir tokig.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Nykteristen

Man behöver absolut INTE supa för att ha kul. Det finns inget värre än en full tjej som vinglar omkring. Killar uppskattar nyktra tjejer med bra självförtroende.. Fortsätt vara nykter. Heja heja

2009-04-13 @ 10:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0