Be fast or be last

Åkte in till skolan idag för en två timmars lektion i spanska. Hade prov men det var inte så klurigt alls faktiskt. Skulle ta tåget hem vid 12 men självklart var det tåget ersatt med buss. Jag hatar spårarbete! Att åka buss är väl det jobbigaste som finns. Försökte sysselsätta mej med lite fek plugg för att få tiden att gå men det gick bara segare då så jag gav upp det ganska snabbt.

Fått papper från läkaren ang mina provsvar också. Men det stod ingenting. Jag hade bara fått en ny tid. Antingen är det något som är fel så att han vill prata med mej eller så vill han prata med mej för att dom inte hittat nåt och vill fortsätta leta eller nåt. Vi hoppas på det bästa såklat!

Nu ska jag slänga i mej lite käk och sen köra ner till morfar, han fyller 79 idag. Lilla morfis! ♥ Sen efter det direkt iväg på träningen.





PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

grattis lilla morfis! :D

2009-04-21 @ 19:30:09
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0