Hogan knows best all day long

Jag har suttit framför tvn precis hela dagen. Fyfan vad degig jag känner mej! Man får verkligen ångest efter en sån här dag. Jag ska ivarjefall ta tag i mitt liv och åka till stallet och träna en sväng, sen ska jag och Joline mysa framför tvn. Det var ett tag sen så det ska bli mysigt!

Imorgon Ska alla brudar ha jul-mys (det var typ jag som kom på det btw). Det kommer blir så roligt! Haha. Vi ska baka en massa och bara umgås. Snacka skit och sånt som vi brukar. Skvallra lite? Haha.

På kvällen hoppas jag att det blir gävle för min del, käka middag och mysa!
oh my god he is so hot. :)

Aja, det där var väl typ It antar jag.

Skriver nog nåt mer senare.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0