du är så död för mej

Jag förstår inte hur du tänker! Du är en sån jävla stor egoist och jag förstår verkligen inte varför man fortfarande blir så besviken på dej, när man borde ha lärt sej hur det är vid det här laget. Men, det blir man! Kanske för att du är en av dom viktigaste personerna, eller ja borde vart en av dom viktigaste i mitt liv.
Men du bara förstör och förstör och förstör! Jag bara väntar på den dagen då du kommer inse dina misstag och ångra dej. Och inte fan kommer jag att förlåta dej då, varken för vad du gjort mot mej eller hur du tror att du kan behandla alla andra. När du sitter där ensam så kommer jag skratta åt dej! Jävla idiot.

Kommentarer
Postat av: Amanda

gumman :/

2008-12-10 @ 09:49:36
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0