januari 20 - om du letar efter någon

jag är ledig idag. så  jävla  skönt! sen jobbar jag inte förns em imorgon och fm på söndag. känns helt okej faktiskt. jag har glömt bort hur det känns att vara ledig en hel helg ändå så det spelar ingen roll.
sex dagar kvar till löning. håll ut. jobba på. bit ihop. och det viktigaste av allt, se glad ut och låt trevlig!

på torsdag ska jag till ockelbo på provtagning. har skjutit upp det där blodprovet länge nu. jag mår ju bra så jag tycker att det känns lite onödigt. fast jag vet att det är viktigt. igentligen.
funderar på att stanna kvar i ockelbo då. från torsdag till lördag eller något.
ligga i mammas soffa och bara kolla på film och äta götta. ska fundera på den!
känns som att jag skulle behöva den sortens vila.




Om du letar efter nån som ger mer än den tar
och nån som gör dig glad
mer ofta än ibland

Om du letar efter nån som går att lita på
Om du letar efter nån som går att ändra på

Om du letar efter nån som följer med dig ut
en fredag kväll på stan
Om du letar efter nån som säger mitt på ljusa dan
"jag är lycklig med dig"

då ska du inte välja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0