februari 8 - till mina fina!

jag vet att jag inte är världens bästa på att höra av mig. till någon av er, men ni ska veta att jag verkligen har fullt upp. älskar er för att ni vet det, för att ni hör av er, skriver ringer, och inte tycker att jag är världens sämsta bara för att jag är sjukt osocial på alla sätt och vis. tack för att ni vet hur allt ser ut nu och tack för att ni finns. bara finns. tack för att ni visar mig att ni inte går någonstans. att ni finns där fortfarande när mitt liv förhoppningsvis inte är fullt lika stressigt och fullt av press att klara av allt som livet kastar på en. vilket har varit mest skit ett tag nu.
tack för att ni stöttar mig. för att ni gör mig till en bättre människa och för att ni tror på mig.
först och främst, hanna, josefin, joline, carro. ni är bästbästbäst! alla ni andra också såklart. tack för att ni finns.

tack till världens underbaraste familj, ni är så många, men mamma, john, jocke, mina fina syskon.
tack för att ni hjälper mig på alla sätt ni kan. tack för att ni ringer. tack för att jag vet att jag alltid kan komma hem. att jag alltid har en plats hemma.
tack till världens sötaste morfar som är så orolig på alla sätt över mej, men som också är duktig på att tala om för mig att jag är stark och duktig. och att jag klarar allt. att han är stolt över mig.
tack till världens underbaraste farmor som råkade ringa så lämpligt häromdagen. tack för att du ringde just då, för att jag fick gråta ut en stund till dina lugnade ord. tack för att du talar om för mig att livet blir roligare än såhär. och du farmor, jag skulle ta ner månen till dig om jag kunde.
och tack till min underbara faster catarina. vad skulle jag ta mig till utan er?
ni är underbara på alla sätt och vis. och catta, du är en pärla!
jag är full av tacksamhet idag som ni märker!
min vecka är full. som vanligt.
igår: jobb 07-20
idag:7-15 sen tvätta alla kläder
imorgon:7-15 sen ha lägenhetsvisning. igen.
fredag: 8-21
lördag:8-20
söndag:7-15.
sen ska jag ju packa ihop lägenheten också...
så, vi ses när vi ses och vi hörs när vi hörs!
kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0