februari 28 - svårt

Jag hade slutat prata, Jag var så van och stänga av.
Du frågade vem som förstört mig, Och jag gav dig inget svar.

Ibland känns det som om jag aldrig kommer bli den jag en gång varit igen. Lika öppen som jag alltid varit mot allt och alla. Ibland känns det som om jag blivit förstörd. jag blir ledsen för att folk missförstår mig. för att det tar tid att förstå sig på mig. jag som varit så enkel? För att jag ska vara så konstig ibland. För att jag inte alltid är den där charmiga tjejen som jag vet att jag är. För att jag håller igen. För att jag inte släpper folk in på livet och in på mig lika lätt längre. För att jag är rädd att göra fel. För att jag vill vara så perfekt, fast jag är allt annat för det mesta.
jag är rastlös, spontan och svår att förstå.

Ska iallafall ut på en prommis längs vattnet med jossan nu. NICE. Vill vara ute precis hela dagen idag. helst bara sitta och glo någonstans.




Kommentarer
Postat av: Josefin

SNYGG DU ÄR!

2012-02-28 @ 18:12:12
URL: http://hurtigsoffpotatis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0