en vanlig jävla måndag

idag har jag:

ätiti riktig frukost för första gången på länge (två rostisar och te)
organiserat min disk
betalat alla räkningar
vågat mitt hår och målat läpparna röda fast det bara är en vanlig jävla måndag
ringt till hanna precis innan hon boardade planet för att tala om att jag älskade henne
pratat med min mamma och mina två systrar i telefon
pratat med joline i telefon
lånat ut mina finaste kläder till en friend in need som skulle vara snygg ikväll
"fått" ett par assnygga klackar av friend in need som var tacksam för kläderna
fikat en latte med min blonda vän och snackat skit om killar. hur dum i huvet ni är alltså!
samtalsämnen som också kom upp: droger (hur farligt är det igentligen, finns det droger som är "ok" att ta?) hatsex, när man har sex för att man är förbannad, att spåra (hur mycket är det OK att spåra)
dessa var dom rumsrenaste samtalsämnena vi hade. mycket intressanta diskussioner!
vad gjorde jag sen?
mötte upp en annan vän. pratade om allt mellan himmel och jord under en 7kilometersprommis. tillslut hamnade vi på ett supermysigt fik i stan där jag köpte dagens andra latte. sen gick jag hem. hon till sig. jag till mig.
nu ska jag käka middag (standard för mig vid den här tiden, typ) och ta dagens tredje prommis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0