torsdag den åttonde september

fan fan fan. FAN.
less på livet i allmänhet just nu. less och ledsen.
men vad spelar det för roll? damnit. det händer ingenting. nada. kan jag inte vinna pengar? den där drömvinsten på lotto?
ja, skitytligt jag vet. men det skulle ge mej så mycket bättre förutsättningar. att kunna resa som ja vill, bo som ja vill, plugga som ja vill. osv osv osv osv osv.
jag är inte såhär ytlig igentligen. det bara känns så nu.
det känns som att allt skulle lösa sig om jag blev stenrik.

iallafall så var jag till plantagen imorse, köpte världens sötaste blommor nånsin!
småorkidéer. tyvvär får jag inte behålla dom utan ska get bort dom i eftermiddag.
snyft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0