i'll do the stars with you, anytime

här trodde man att jag o frasse skulle gå upp tidigt tillsammans o äta nån slags mysfrukost ihop eller nåt.
nä, när jag vaknade stod han iprincip i hallen med träningskläder på. jag hade tydligen snoozat för mycket. inget jag har minne av. i vilket fall som helst har han dragit iväg för o träna och jag ska väl äta lite havregrynsfröt o diska. havregrynsgröt med farfars egna lingonsylt! sen tänkte jag ta mej till plantagen eller vad det heter. ska köpa blommor iallafall! lite blommor till mitt sovrum o nån blomma till clara som fyller år! ska dit imorgon o fika när frank jobbar och clara 4år hade sagt till farmor att hon ville ha en vit blomma o ha i fönstret. haha. tydligen så hade hon bara plastblommor nu ? o ville ha en riktig blomma i sitt sovrum.




en liten gris som smyger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0