it's friday im in love

Kom precis hem från jobbet. Försov mig ganska ordentligt imorse, jag dushade och fixade mig iordning på 15 minuter. helt sjukt! Hann på sekunden. Tur att jag bor så nära jobbet ibland ändå. Det var skönt att komma iväg och görsa något. Istället för o ligga hemma och glo. Det hetaste samtalsämnet på jobbet idag har varit vin. Vilket betyder att jag är sjukt sugen på ett glas rött ikväll. Must have!

Annars händer det inte mycket idag. Hade mer än gärna slängt på mig partyskorna men tyvvär är man pank som en jävla råtta. Jag har aldrig känt mig så fattig som jag gör nu. Det är hemskt!!!
Jossan kommer snart över på en snabb-visit. Det räddar min dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0