En helt vanlig tisdag

Frank ville inte komma hem från eskilstuna igår så han stannade. Kommer nog hem med nya bilen snart, härligt med en fyradörrars! Vi sålde blå faran i förrgår. Lite sorg i hjärtat men den kostade för mycket pengar tillslut. vi blev ju tvunga att byta alla däck inom loppet av ett par veckor. inte roligt någonstans!
Lägenheten är stökig som aldrig förr. Ska ta tag i det idag när jag är ledig, men först ska jag käka lite frulle!

förresten, såhär blev jag väck imorse! min misse är så söt! Kurrar som en liten gris gör hon också.
imorgon kommer hanna och hälsar på, på torsdag ska jag jobba natt, på fredag funderar vi på och åka till stockholm, på lördag ska jag och josefin till borlänge för och testa nå kläder hon någon syerska som vi ska ha när vi arbeter på hälsomässan. Ska väl få lite infor och sånt också.
Och på söndag ska jag typ. dö?
Nu kom jag på att joline kommer förbi vid 14 också! Vi ska äta tacopaj.
Nu blev det brådis med städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0