born this way

idag är en stor dag gott folk! jag och hanna har lyckats genomföra en plan, och det är inte ofta det händer såhär smidigt utan strul! Kan inte skriva här vad det är eftersom det är en överraskning för vissa. Men. Kul ska det bli. Kan ju säga att det kommer att ta mig tillbaka till svunna tider. Och påminna om de bästa och roligaste dagarna jag haft i mitt liv! Nostalgi med andar ord. Skulle man väl kunna säga. I vilket fall som helst ska det bli sjukt roligt att göra något med tjejerna. Kul var det också att Carro för förbi och hälsade på igår och att min älskade fina hanna sov hos mig inatt!

Nu ska jag kika på någon serie och försöka sova ett par timmar.
Ska ju jobba natt inatt. blä.


Kommentarer
Postat av: karin

hihi

2011-10-09 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0