november 4

jag har så starka känslor. inga skvalp i dammen. stora vågor. det vet jag om. jag vet också om att jag är dramatisk, alldeles för dramatisk ibland. jag vet om att jag är jävligt kritisk, men jag är precis lika kritisk mot mig själv som mot andra. jag vet att minsta lilla saker för er kan bli en jättegrej för mig.
jag funkar så. jag är en känslomänniska och mina tankar (som kan vara helt andra än mina känslor) hamnar i skymundan och har inte så mycket att säga till om, oftast.
Jag vill vara världens bästa på alla sätt. jag vill tillexempel vara världens bästa kompis, men får jag inte samma sak tillbaka blir jag oftast grinig. jag förväntar mig tacksamhet. jag har en stark personlighet. det är jag.
Fixerad vid mina åsikter, jag är arrogant, jag vill alltid bestämma och stå i centrum, jag kan vara svartsjuk och krävande, vill hela tiden ha beundran, uppmärksamhet och smicker, och jag kan ofta hamna på gränsen till maktgalen och jävligt egenkär.
å andra sidan är jag storsint och hemskt generös, jag är entusiastisk och charmig, jag är kärleksfull och viljestark. posetiv och vidsynt.
det finns alltid två sidor. jag vet ju iallafall om mina dåliga.
i helgen får vi se vad som händer. har två biobiljetter som ligger och skräpar hemma...............
skiter väl jag i förresten. vill inte gå på bio ändå...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0