november 5



hanna westin, min älskling!
idag har jag en massa måsten. hatar måsten. måste städa, diska och duscha. drygt! haha.
senare ska jag träffa joline en sväng och efter det ska jag ta mig till josefin för en utekväll. jag behöver nog en utekväll. tror jag. lite drinkar och bra vänner.
igår kom john hit och fikade. toppen! en mycket bra helg so far. det enda negativa är min tjock-tv och att den är svartvit. men men, det kan alltid vara värre! det ska man komma ihåg.
jag vill skriva en bok. om vad vet jag inte men jag vill skriva en bok. jag vill också jobba arslet av mig så att jag kan ligga i en hängmatta någonstans i asien inom en snar framtid. se saker. jag vill se mer.
jag har också tänkt mycket på karma på sistone och jag är mer säker än någonsin föut på att alla som pratat, frysit ut, lämnat mig, huggit mig i ryggen och varit allmänt världelösa människor kommer få igen allt. gånger tusen. jag kanske är världens sämsta människa när jag säger att jag vill att ni sitter där en vacker dag och tar en funderare på om det är mig det är fel på eller er. när den dagen kommer ska jag skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0