november 17 - nattsnack

förutom att jag haft huvudverk konstant sen jag vaknade imorse (kan ju knappast bero på vinet jag drog i mig igår med mina vapendragare hanna och jossan) så har dagen vart bra. mamma kom hit vid lunch och diskade min disk(!!!!!) något jag njuter av helt och fullt med tanke på att jag vet att det kommer dröja år och dar innan hon gör det igen. sen lagade jag lite thaimat som jag och mamma åt, sen var jag över till catta för att få hjälp att sy min kavaj som gått sönder lite. catta höll precis på att rensa alla skor. kvinnan hade för ett tag sen typ 100 skor i hallen. på riktigt räknade till hundra.
nu rensade hon igen och jag fick 4 stycken! inte helt fel. Jag har verkligen underbara människor omkring mig. imorgon kommer förhoppningsvis amanda hit, och på fredag ska vi ut på äventyr. jag försöker peppa mig själv. tänker man glada tankar, så blir man glad. Tänker man att allt kommer att bli bra, så blir det bra. även om hjärnan e rätt komplicerad är det så sjukt lätt att luras med den. tankens kraft allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0