december 14

två år sen. två hela år sedan precis, nio på kvällen. tiden går sjukt snabbt, man hinner knappt med. minns det som om det vore igår. det är ju ett minne som kommer sitta resten av livet iallafall. fem tjejer. en bil. ishalka. sekunderna innan var så lyckliga, en galen helg i fjällen med alldeles för mycket fest. hög musik och snart hemma.
sekunderna efter, panik.
vi hade tur.
på tal om ishalka, faaaan vad halt det är ute! gick en snabb prommis efter jobbet idag och trode helt ärligt att jag skulle halka omkull. man kan ju knappt gå!
funderar starkt på att köpa broddar och sätta på skorna som alla gamlingar gör. kan vara värt! haha.
nu ska jag slänge i mig lite yoggi jordgubb och börja packa. ska ju flytta på fredag och imorgon jobbar jag hela eftermiddagen så, jag har inte jättemycket tid på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0