to do list

orkar inte riktigt idag, min to do list är alldeles för lång. ni är säkert totalt ointresserade utav den men det skiter jag i. visa lite medlidande!

måndag 27/9
  • beställa en snygg poncho
  • vattna blommor
  • tvätta kläder, kolla efter tid i tvättstugan
  • städa garderoben
  • diska
  • damma
  • dammsuga+skura
  • städa toaletten
  • ut och springa en sväng
  • rensa svamp
  • bädda om sängen
  • sortera sopor
  • laga mat
  • baka bröd
  • åka till ockelbo


    På det här ska jag jobba imorgon, 13-21. men ska jag vara helt ärlig känns det skönt att få jobba lite.
    kanske hanna kommer hit en sväng också. well see :)

Kommentarer
Postat av: Marie.

Det är möjligen inte så att du brås på din mamma? =D

2010-09-27 @ 10:37:23
URL: http://mariekexxet.blogg.se/
Postat av: josse

min lista är ungefär likadan. jag är till och med hemma från skolan idag för att kunna få tid till allt. MEN MÅLNINGEN ÄR KLAAAAAAR !!!

2010-09-27 @ 10:53:09
URL: http://jowsefajns.blogg.se/
Postat av: Begga

Vad ska du göra på eftermiddagen då, det där var ju bara en halvdags jobb ;)

2010-09-27 @ 13:02:20
Postat av: carro

haha, det blir nog mer gjort för mamma!

Josse, jag får komma och hälsa på i veckan!

2010-09-27 @ 14:49:16
URL: http://ehncaroline.blogg.se/
Postat av: Frank

Precis begga! Nu är det ju så att carro kommer bocka av det roliga på den. Sen får jag ta över det tråkiga som är kvar.

2010-09-27 @ 16:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0