you & me

Hola, började dagen med ett besök hos tandis. Åh, längtar som en jävla galning tills tandställningen åker av. Längtar efter att inte behöva känna mej som 14 varje gång jag öppnar munnen och jag längtar efter att kunna skratta igen! Dessutom gör det så ont när dom spänner och grejjar. Har knappt ätit på hela dagen.

Efter tandläkaren tog jag och min älskling en heldag på köpis och ikea. Vi köpte en ny tvbänk, och skulle köpa en hylla som ALDRIG finns på lager. Fick lite glas med oss hem också, och två lampor. Nu börjar det likna något här! Jag behöver ett nytt tvbord, vet precis hur det ska se ut, vitt vitt vitt, allt i vitt! Ett ovalt om någon ville veta.Hatar när allt blir fyrkantigt och dödstråkigt. En FET tavla och då snackar jag stor, ska helst nästan täcka en utav våra väggar, nya mattor, fårskinn, lite mer shabby chick prylar, nya lampor, och matbord, alternativt måla det vi redan har. Orkar man?

Dessutom så har frankie och jag sorterat ALLA räkningar och papper och satt in dom i pärmar. Ordning och reda löning på fredag!

Har också hunnit dricka en kopp te hos min faster. Nu ska vi käka lite och sen sova. Börjar klockan 7 imorgon i Ockelbo. På fredag ska jag åka till lager, med mamma, min moster, hanna och hennes mamma. KUL! Sen blir det återigen jobb lör-sön. Men, man ska inte klaga! Dessutom kostar det skjortan när man inte bor hemma hos mamma längre.....


jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Amanda

men nu är det ju faktiskt så att det var löning i onsdags kära du.. så tyvär måste jag meddela att det faktiskt inte kommer komma någon löning på fredag! ;)

2010-10-28 @ 17:10:44
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/
Postat av: caroline

fan då, hoppades in i det sista.

2010-10-28 @ 20:03:33
URL: http://ehncaroline.blogg.se/
Postat av: CHATRIN

hahaha, tänkte också på det! sak samma.

ta hand om mina söta troll på avdelningen :D puss älskar dig!

2010-10-29 @ 12:09:13
URL: http://eerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0