To the moon and back

het ...

het - vet är faktiskt ett rim! för er som orkade klaga på det ;) haha.

07.45 imorse tog jag på mej vinterkläderna och gick ut på en fotorunda alldeles för mej själv. Riktigt normalt en lördag morgon när man jobbat hela föregående dag? nä. Jag ville inte sluta för att det var så roligt, fota alltså. Det var efter att Lotta kom hit och sa att bilderna var fina som jag blev ännu mer taggad. Jag ska lära mej att kunna fota bra! och förr eller senare köpa en bättre kamera och bättre objektiv. Och lära mej ps. Som jag inte fattar ett skit av. Alla bilder är som det också kanske syns orginalbilder. Inget fix och Trix på någon av dom.

Well well. Ska ladda upp några här, sen ska jag äta frulle med Frank som går av sitt skift nu nio och sen ska vi kolla på Chatrins premiärmatch med basketen men Amanda!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0