I just don't get it

Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret, Inget värt nåt, som inte inger hopp. Jag rusar inte längre erat lopp
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret. Jag gömmer mig
Jag värjer mig
När sommarn kommer flyr jag över haven, Där ingen vet, där ingen kommer in. Men sommarn dör och min rastlöshet är min Och om vintern står jag gömd längst in i baren. Och tiden går Månad, år
Jag faller, faller, faller Vi faller, faller, faller Stockholm 02, maj och skymning faller, Jag hoppas på ett kort som inte lagts, Jag litar till ett ord som inte sagts Min lust är fri, men min frihet är bakom galler Res med mig Till ett annat land För vi faller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0