hej och hå, jobba på!

Fick
jobb idag, vilket var jääävligt skönt. Tycker att det är rätt roligt att göra något på dagarna. Arbetslöshet är det värsta jag vet! Ohoho, ett rim fick jag till också. Dock tycker jag att det hade kunnat räckt med ett pass. Idag ska jag jobba 07-13 och 16-21. Kul. Morgonen gick super så jag hoppas att kvällen rullar på likadant! Ser ut som att jag blir kvar i Ockelbo hos mamma hela helgen. Ska kolla på Chatrins match imorgon, plus att vi funderar på o ta nåt glas vin. kanske gör det ikväll också. Det är ju helg nu, älska helg, älska vin!


Mammas hund Frodo på bilden, han är min också för det var jag som köpte honom, med mammas pengar visserligen, och åt henne. Men ändå! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

de där var väl fan inget rim...

2010-10-15 @ 15:33:28
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/
Postat av: CHATRIN

tänkte exakt likadant! hahaha

2010-10-15 @ 23:39:28
URL: http://eerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0