Beloved one

Nu har man vaknat till liv efter den galna lördagskvällen. Jag hade, helt ärligt skitroligt! Efter en massa alkohol och förkrök gick vi på harrys i eskilstuna. En totalt annan sak än här i Gävle. Jag har nog aldrig mått så dåligt någon gång dagen efter men det var lätt värt en hel dags huvudvärk! Right Hanna? ;)
Nu ska jag och frank strax äta mat i soffan, när han kom hem idag hade jag tänt ljus i hela lägenheten OCH städat. Är man världens bästa flickvän ibland eller vad? Man kan ju när man vill. Han är så värd allt, så som han jobbar och sliter... Min älskling i världen!

Ah juste. Fick inga bilder från helgen. Var sån jävla megaidiot och glömde minneskortet hemma. har jag tur kanske jag kan sno någon av Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0