Att vara barnvakt

Det är verkligen ett jobb! Att passa barn. Men småtjejerna och jag har bakat muffins idag, med rosa och grön glasyr på! Man måste hitta på såna saker när vädret är så pissigt tråkigt som det bara kan bli. Hanna kom förbi och lös upp min dag! Jävla Hanna så brun hon är. Dom hade haft 37 grader varmt i Egypten varje dag. Kul! Jag vill också åka snart. Till ett varmt ställe. Men det får nog vänta, härnäst ska det bli en londonresa med mina favoriter till jul och man är ju inte direkt gjord utav pengar. Tråkigt nog.

Imorgon ska jag upp klockan sju igen och passa Clara för fjärde dagen i rad. Hela dagen för att Catta och Begga ska på hockey. Men vi ska nog antagligen ner på Österns pärla och käka middag. Najs! Hanna kommer också, och sen kanske hon sover här.
Kärlek till vänner!

Nu ska jag gå och sysselsätta mej med en utav mina största hobbys, matlagning. har tagit ut ett recept ur en pastabok som jag tänkte göra. En pastasås! Lätt som en plätt. Tänkte göra egen pasta också men orken räcker inte riktigt till. Kanske imorgon?

Nä. fy vad trött och tråkig jag är idag.

hej på er. hej!


Kommentarer
Postat av: Begga

Tusen tack för all hjälp.

2010-10-21 @ 08:44:15
Postat av: caroline

Det är lugnt, vet du väl! :)

2010-10-21 @ 09:44:54
URL: http://ehncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0