It's the freakiest show

Det som jag trodde skulle bli en dejt med fjärren hela kvällen blev helt plötsligt en natt på jobbet. är så trött och slut nu så jag tror att jag svimmar och dör snart. Men pengarna kommer sitta fint till julen såatte! Nu ska jag kika finalen i mastechef australia sen ska jag irritera mej över att amanda åker till usa i februari. GOD DAMN fan vad jag är avis. Konstigt? Nej. Jag ska också dit, shit vad jag ska dit. har ju en möjlighet att åka dit också, i ett annat syfte än semester. Men det är inte lätt när man har lägenhet och sambo. Man får förhandla lite om turordningen.
Men, jag kommer aldrig förhandla bort mina drömmar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0