A Song Inside My Head, A Demon In My Bed

Och där, nånstans mitt på dagen igår trodde jag att jag "bara" skulle vila bort mina stjärnor framför ögonen, men nej. Kvar i sängen blev jag i nio timmar och spydde ner golvet fyra gånger. Migrän? Jotack...

Och någonstans där i mitten av det hela, kunde jag faktiskt förstå folk som vill ha aktiv dödshjälp. Det kanske låter sjukt. Men hade jag mått sådär dåligt länge hade jag också velat dö. Och då finns det folk som har ondare än min migrän, och det i flera år.

Nu ska jag jobba på att bli av med min huvudvärk som fortfarande inte gett sej. Sen blir det att måla lite, städa rummet och plugga. Mycket på schemat idag!
Imorgon ska jag och frank köpa soffa och säng till våran lägenhet :)


på väg till arlanda, innan thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0