Tired of this shit!

jag är trött. trött på att inte ha någon koll och trött på att sitta här hemma. Slita aset av mej på jobbet VARJE dag för att sedan åka hem och sova. helt ensam. Jag är trött på att vara världens mest avundsjuka flickvän och jag är trött på att det är eskilstunabrudar i australien. Jag är trött på att sakna och jag är trött på ensamheten.
Jag är jävligt trött på att det inte finns någon mottagning där frank är och jag är trött på att leva för sms.

men snart så, är det min tur också. jag som kämpat på hemma i snö och kyla med jobb och skola medans en annan hunnit besöka både australien och thailand...

På fredag åker vi och fan vad jag behöver det just nu. det är JOOOOBBIIIIGT!
Jag ska leva livet som mej själv och vara glad som jag inte vart sen den 10 januari.

puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0