A place in the sun

Om 4 dagar åker vi till underbara Thailand, jag och mina fina vänner. Jag ser fram emot den här resan på ett nytt sätt trots att jag är extremt rädd för att flyga. För jag längtar lika mycket tills jag ska åka som tills jag är hemma igen. Om inte mer, såklart. Min resa är inte slut när jag sätter min fot på arlanda i slutet av mars. Det är bara början på en ny!

Jag längtar efter att ta steget ut i värmen, byta om till en snygg klänning, solisar och sandaler. Jag längtar efter att sitta på ett härligt uteställe eller på stranden med en kall öl i handen och klockrent sällskap. Men jag längtar lika mycket efter att komma hem och träffa min kärlek, det bästa jag har och personen jag vill spendera resten utav mitt liv med.

Blandade känslor helt enkelt. Jag har "småpackat" lite idag, har en känsla av att jag måste lämna hälften hemma. Jag är verkligen inte bäst på att packa. Tänk att det alltid ska spåra när jag ska någonstans?
Jag vaknade upp till ett brev från Frank imorse också förresten, kärleksbrev! Helt underbart var det. jag grät lite av lycka, sen grät jag för att jag saknade honom och sen grät jag av lycka igen. Jag förstår mej inte på mej själv! Kärleken har gjort mej knäpp :) hahaha...



Hur som helst, Nu taggar vi om för ett varmare land!
Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0