världens bästa mamma

Körkortsteoripluggningen is killing me!
Nu har jag och mamma suttit och pluggat i typ två timmar. Känner att jag förstår lite mer nu, men inte är det mycket. Panik Panik och Panik. Jag blir hemma från skolan imorgon för att plugga skiten ur mej till provet. Har kört lite idag också. Åkte ner till morfar en sväng, Han sa ivarjefall att det är lugnt om jag kuggar mej, att det bara är att göra om det i sånna fall. Skiter dej sej helt, så gör jag bara om det alltså! :) hehe

Men jag kan inte låta bli att ångra att jag inte började plugga lite tidare. Så TYPISKT mej att börja med allt i sista sekunden och bara hoppas på att det löser sej. Oftast brukar det göra det också, det är väl därför det kommer skita sej nu.

Nu ligger jag och mamma här i hennes säng med en varsin dator i knät, ska försöka gå och lägga mej nu tror jag. Upp tidigt imorgon för att plugga och dessutom MÅSTE jag hinna med gymmet minst en timme. När man kommit igång känner man sej som en flodhäst när man inte tar sej dit. Plus att jag skulle vilja besöka solen. Ruskigt blek är jag också... Fy!



...Och jag saknar min pojkvän. Så mycket. Hela dan varje dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0