Godnatt från en alldeles för trött tjej, i ett alldeles för stökigt rum i en alldeles för liten by i ett alldeles för kallt land

GODMORGON!

Jag har vänt på dygnet helt! Det är så äkta mej att göra det när jag är ledig.
Jag sover hela dagarna och är vaken hela nätterna. Men jag gör det med flit. Jag tycker det är ett rätt skönt sätt att leva på en vecka då och då. Igårnatt sov jag  däremot nästan inget alls fast jag ville, tror klockan var närmare halv fem på morgonen när jag somnade. jag saknade min underbara och hans armar kring mej.
Det är så man ska lägga sej på kvällen och det är så man ska vakna på morgonen.

Du är kärlek för mej, älskling. Du är den jag vill somna med varje dag i veckan och du är den jag vill vakna med morgonen därpå. Du är den enda jag vill bli arg på, bråka med och bli sams med. Det finns ingen som får mej att känna mej som du gör.
Det är svårt att sova just nu. Bara för att jag vet att du inte kommer hit om några dagar igen. Bara för att jag vet att du ska ut och resa. För att jag inte kommer få somna med dina armar omkring mej på något som för mej känns som en evighet. Att det ska hinna bli sommar innan du kommer hem.

Trots att jag hade sovit så dåligt tvingade mamma med mej till gymmet imorse. Där stod vi och pumpade på i timma. Det var riktigt skönt och träning är ett skitbra sätt att få ur sej känslor på. Jag ska ta tag i det där med gymmet nu. Ska jag vara down så kan jag lika gärna bli tränad samtidigt!

Resten av dagen spenderade jag i soffan med en näve naturella nötter. Jag avstod från både kaka och godis trots att vi hade främmande. Jag avstod även från att göra saker som jag borde gjort. Exempelvis srädat mitt rum, tvättat eller pluggat körkort. Dom senaste timmarna har jag spelat spel med frank på msn, börjat gråta som den pms-kärring jag är just nu för att jag aldrig vann och pratat i telefon samtidigt.

Jag känner nu att den här dagen är slut och jag ser fram emot en lika givande (?) dag imorgon.

Puss och Godnatt mina vänner.
(förlåt om jag är dålig på att svara på sms och samtal och sådär, det betyder inte att jag inte bryr mej. Ge inte upp, fortsätt skicka, fortsätt ring. Ni vet vilka ni är. Jag är så glad att jag har er)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0