sushimiddag med amanda

Härliga härliga sovmorgon! Började dagen med 2 timmar engelska C och det var det enda vi hade, skrev ett tal på 5 minuter och övade lite grammar. Efter att vi slutade tog jag och amanda en sväng på stan och hon släpade med mej in på en sushibar. Jag har aldrig ätit sushi förut och ser fortfarande inte varför man skulle välja rå fisk, en gurkbit, lite avokado, äckligt ris och sjögräs istället för en perfekt TILLAGAD oxfilé osv. Ni förstår poängen där va? Nä, det var inte det godaste jag ätit. Jag åt, och åt och åt, men det var mest för att amanda inte skulle bli besviken på mej. Jag kan äta sushi igen, om det rör sej om 2 bitar MAX bara för att äta. Men då köper jag hellre 3 cheese från donken!

Amanda har ivarjefall fått för sej att hon ska "lära" mej att tycka om sushi eftersom den enda hon brukar gå ut och äta det med är sin mamma, då dom båda är sanna fantaster av denna konstiga maträtt.
Vi får se om hon lyckas eller inte! Tycker att det ser fint ut att äta sushi, och jag tycker att det ser gott ut. Det är väl iaf en början.

well, smaken är som baken =)

Efter att jag kom hem åkte jag och mamma in till sandviken för att köra lite. Det närmar sej nu alltså! Känner mej rätt trygg med körningen. Det skulle vara om jag klantar mej riktigt som, ja... Vi köpte med oss lite thaimai hem, det är något som är gott! Nu blir det sängen och en film

Godnatt!


Hot or Not?
Det ser ju godare ut än vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0