myspyslördag

Idag har det varit en ta-hand-om-sej-själv-dag som belöning för mitt gymmande! Jag och Chatrin tog syrran med oss och åkte ner på badhuset för att bara bubbla och basta och mysa osv. Jag är riktigt träningssugen ändå, funderar på att köra ett gympapass hemma? Vad har hänt med mej? vem är jag?
Skitsamma. I like it.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jossan frågade om jag skulle med ut på krogen för att hon fyller 19 idag, Chatrin, jag och Joline har pratat om att gå på bilma men jag vet inte. Det beror på hur allt löser sej och vad som händer imorgon. Hoppas på en tidig kväller. In my dreams att det kommer hända men hoppas kan man ju.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0