knocking on heavens door?

Jag har inte druckit alkohol på en månad och det känns som om jag var otroligt mogen och tog igen allt igår. Nu har jag nyss tagit en alvedon och en ipren mot huvudvärken och dragit isär mina ögonfransar som fastnat i varandra. Jag tycker synd om taxichaffören som jag verkligen pratade ihjäl igår på väg hem, och jag behövde bara betala 50 spänn. Kanske för att hon tyckte synd om mej?

Inte nog med det så har man ett svagt minne att man kollade facebook igår och att det låg film uppe sen den kvällen jag och chatrin drog ut på krogen med våra fastrar, och där någonstans efter några stora starka tyckte dom att vi skulle sjunga för hela stället som dom superstars vi är.
Höll på att garva ihjäl mej alldeles nyss. Men det är schysst att bjuda på sej själv.
(synd bara att vi inte filmade när chatrin RAMLADE av scenen) Det var några låtar senare...


Chatrins faster Veronica, Jag, Chatrin och min faster Catarina:




Kommentarer
Postat av: Frank

Fin du är älskling!

2010-01-25 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0