fear of flying . com

Jag sitter här och försöker bota min enorma flygrädsla. Jag har 43 dagar på mej och det ska fan gå. När jag och Amanda åkte hem från Thailand förra året grät jag mej igenom hela flygrädslan och det är fan inte stabilt.
Det blir lika många plan den här resan, 5 eller 6 styckna för att vara exakt. Nu ska det botas!

Gör någon kurs på internet där det stod dom vanligaste orsakerna till varför man har en rädsla att flyga, och jag hittade en text som beskriver precis hur jag känner:


When we fly off and leave our boyfriends, and loved ones behind we may feel afraid that something will happen to ourselves or our loved ones. We fear we will never see them again. Also, as we age we become more aware of just how fragile and dear life is. The older some people get the greater their fears get.

Nu förstår jag exakt varför jag är så rädd hela tiden. Och jag det är precis det här jag är rädd för. Att jag inte ska få se dom jag älskar igen. Det är nog därför jag har sån ångest. hehehe.
Världens mest nervösa tjej men ändå...

Nej, nu ska det ätas middag. Men sen ska det botas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0