Pinch me

Jag har aldrig kännt mej så genomlyckig förut. Jag har nog aldrig vetat riktigt hur det känns att vara riktigt kär, eller älska någon på riktigt. Man behöver inte vara världens vackraste, smartaste eller rikaste för att vara lycklig. Det är människorna omkring dej som gör ditt liv rikt. Lycka är att älska en annan människa lika mycket som man älskar sej själv, och bli älskad på samma sätt tillbaka precis för den man är. Lycka är vänner som stannar när andra går, som man kan göra dom allra galnaste saker med, och som tröstar när man är ledsen.

Jag har ett underbart förhållande med en underbar pojkvän. Stunderna jag är med dej vill jag att tiden ska stanna. Jag har världens underbaraste vänner som jag alltid kan skratta med och som alltid ställer upp. Jag är nöjd mej mej själv, bara för att någon annan är bättre blir inte jag sämre.

Jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0