Carro ♥ Gymmet = Sant

Nu när jag sitter och kollar igenom mina inlägg inser jag att jag skriver om Frank i varje inlägg typ. Och det blir säkert rätt tröttsamt för er som läser. Men jag kan inte rå för det helt enkelt! Man skriver ju om det man tänker på helt enkelt. Och jag kan inte få nog om att prata om honom!

Ska iaf försöka skriva ett inlägg utan att nämna min hjärtesorg! Haha ;-)
Ikväll har jag gymmat. Och det var inte bara jag som stod där och pumpade på så svetten rann, utan jag, amanda, chatrin och carro. Fyfan vad vi är duktiga! Det känns så bra när man är helt slutkörd.
Har kommit på att vi har 8 veckor på oss att komma i toppform innan playan!
Efter gymmet satt vi och mös i bastun också, hur mysigt är inte det efter ett träningspass?
Jag känner mej så sjukt stolt =)

Nu ska jag ner och laga mat sen plugga körkort! Ett riktigt måste nu! Provet kommer bara närmare och närmare.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0