av hela mitt hjärta

Ikväll drog jag och Chatrin iväg och gymmade. Det är så skönt! När vi hade kommit ut ur duschen ringer amanda och säger att frank är inne på msn och vill prata med mej.
Snacka om att jag skyndade mej som en galning. kastade på mej kläderna och när jag kom hem sprang jag upp med skor och allt på mitt rum för att hinna.

Det var underbart att få prata med honom! Han ringde en snabbis också, skönt att höra hans röst. Det är helt galet! Han åkte igår och jag håller på att tugga på inredningen typ.
Jag har aldrig i hela mitt liv älskat någon på det här viset förut. Jag vill inte leva utan dej.
Känner mej tom utan dej.

Men nu ska vi inte sitta och deppa. Vi vet ju att vi kommer klara det här. Ingen tvekan.
Positiva tankar är det som gäller! Du ska ha så roligt nu på ditt stora äventyr älskling =)
Och jag ska försöka fördriva tiden med först Thailand och sen studenten.
Snart Snart Snart kommer du hem!

Nu ska jag drömma söta drömmar om allt bra som väntar på mej!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0