älskade älskade du

Nu är dagen här. 10 januari 2010. Jag mår illa men jag gråter inte. Kommer säkert göra det senare. Sitter i Gävle hos Catta och Begga nu. BÄSTA Catta och Begga som ställer upp i alla lägen. Mitt tåg mot arlanda går vid fem på morgonen, sen har jag ett uppehåll i Uppsala på 40 minuter. Hoppas att stationen är öppen?

Känns ivarjefall som att jag gjorde rätt nu. Att vinka av min pojkvän och se honom en sista gång på 6 månader. Både för min skull och hans. Även om jag vet att jag inte kommer ha ett öga tort när jag åker hem igen.

Min älskade fina Frank, jag är så glad att jag träffade dej!
Vi har så mycket att se fram emot du och jag, och jag har en känsla av att allt kommer gå hur bra som helst.
Du gör mej lycklig och jag älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Frank

Älskar dig sååå mycket! Vi ses snart... allt kommer gå så bra så =)

2010-01-10 @ 01:26:34
Postat av: Anonym

2010-01-10 @ 09:27:10
Postat av: Franks fantastiska moster Ida

Ett halvår går fort! Snart är han tillbaka igen!:)

2010-01-10 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0