2009, inte helt i rätt ordning

Jossan 18


Thailand med amanda






Valborg



marknaden


marknaden


Jag och frank, juni


midsommar


amanda 18


60årsfest


Skolavslutning


Lyran


Hanna 18


chatrins födelsedagsfest




Jag fyller 18


helt galen vecka som hundvakt åt calle


24h kryssning


Våran roadtrip till Lysekil




Annie har rockfest


Helt galen fjällenresa




fotodag




Aja, har ingen koll på mina bilder alls, så jag har bara plockat en massa. Dom ligger i lite ordning iaf!
2009 har varit det bästa året hittils. Utomlandsresa med bästa vännen, fylla 18, mini-roadtripen, 24hkryssningen, jag träffade frank, fjällenresan och sen har det bara varit jävligt mycket party och sånt gillar vi!

2010 kommer starta jobbigt, men jag hoppas att det i slutändan är värt allt och att jag nästa år kan säga att 2010 varit det bästa någonsin. Nytt år nya möjligheter, Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0