littlest things

Det är alltid kvällarna som är jobbigast. För det är då man ligger och tänker.
Jag har aldrig haft en klump i magen såhär länge i sträck förut.
Jag har haft ont i magen i 4 veckor och 3 dagar nu.
I sträck. Varje minut. Hela dagen.

Idag har ändå vart en ganska bra dag. En rätt soft dag i skolan, sen gymmade jag och Chatrin och efter det köpte vi en massa hälsomat på ica innan vi åkte hem. Massa sallad och frukt och nyttigt bröd.
Vi flyttar in till Amanda imorgon, jag och Chatrin. Vi ska ha hälsovecka!
Sådär som grabbarna försökte ha i Thailand, fast längre än två dagar. Vi ska bara äta nyttig mat och träna. Dessutom ska vi plugga ikapp en del också. Kan behövas!

Nu ska jag slänga iväg ett sms till min älskade som just nu antagligen ligger och sover i en svettig Van någonstans i Australien.

Puss och Godnatt Kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0