without you, tomorrow wouldn't be worth the wait, and yesterday wouldn't be worth remembering

Vi hade en helgrym kväll igår! Jag, Amanda, Chatrin och Jossan började med att gå på Vip-fest på Sotlugg&Linlugg. Lyssnade på skön musik och minglade runt med ett glas vin. Det var en perfekt start på kvällen iallafall. Äkta sex and the city feeling. Haha! Lite senare kom Carro och efter det gick vi över till mingel och fortsatte vinandet där tillsammans med middag. Hur gott som helst!

Från middag till old saints för shotbrickor och sedan vidare till slick där vi spenderade resten av våran lördagkväll.
Även om det var en kanonkväll med mina brudar så kan jag inte låta bli att fundera på om det blivit något fel på mej. För jag uppskattar inte riktigt krogen längre. Jag har egentligen ingen lust att dricka och jag tycker att det kan vara mycket skönare att sitta hemma och mysa i soffan istället. Utan att låta allt för tråkig nu! :) Jag får säkert partylusten tillbaka till sommaren när min älskling i världen bestämmer sej för att komma hem.
Jag tror, eller jag vet att det är det som fattas... Idag har jag haft en enorm saknad efter honom och jag önskar av hela mitt hjärta att han vore här nu. Meeen, man kan inte få allt här i livet. Det gäller att vara glad för det man har. Och jag är så lycklig att jag har honom, trots att han inte är här nu.

Hur som helst, så har jag fått lite tid att fixa lite här hemma innan han kommer hem. Jag har tagit tag i mej själv och klarat mitt körkort, och jag ska på introduktion på jobbet på tors-fre innan jag förhoppningsvis ska få börja jobba lite smått. Dessutom har jag börjat träna som aldrig förr!
Jag försöker hålla ett visst tempo nu. För saktar man ned som dagar som idag och inte gör något alls kommer det ikapp en. Och då gör det ännu ondare än vanligt.


tumblr_ks0oc5xcvE1qzzefvo1_500_larg.jpg Heels image by xiluvmusicx


Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0