29 April 2010

Jag blir så irriterad på mina konstiga drömmar. Förut drömde jag alltid om någon somn högg mej med kniv. Jagade och högg ned mej, men jag högg ändå alltid tillbaka. Nu har jag börja drömma något nytt som kommer om och om igen. Tsunami. Jag har drömt flera drömmar om tsunamis och i varje dröm har många jag känner vart med också, mina vänner är med varje gång och min familj och en massa bekanta brukar också dyka upp.
Inatt drömde jag om en tsunami, men den var olik de andra drömmarna. För jag visste vad det var, i drömmen kände jag att jag vart med om en tsunami innan. Så jag springer upp för ett berg till ett hus där jag håller mej fast runt en stolpe och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0