I'll stand by you




Saker och ting är ju som dom är just nu.
Men jag ligger inte och deppar för det. No way! För vi har varandra. Och vi är inte sånna som lämnar varandra heller. Oavsett vad folk säger så håller vi ihop. För det är så riktiga vänner gör.

Tänkte ta och slänga upp lite bilder från lysekilresan. Somsagt, en av de roligaste helger jag någonsin varit med om! Det hade inte kunnat bli bättre. Visst, när vi åkte ner flög nästan dörren av och när vi skulle åka hem hade vi fått däcken sönderskurna. Men ändå, allt ledde hela tiden till något roligt. Däcken gjode bland annat att vi fick stanna en extranatt, det var längesedan jag skrattade så mycket!
Krogen fredag-lördag, massa vin, massa drinkar, shots, sång, dans, galna efterfester, härliga dagen efterdagar på ett soligt berg med en filt omkring sej och en pripps blå i handen, och sen hade vi ju den där lilla incidenten med slagsmålet. Mer än så tänker jag nog inte avslöja om våran trip. Mer än att amanda bara slåss i självförsvar och att vi ska åka tillbaka för att träffa alla sköna människor som vi hängde med där. Ja, vi ska tillbaka!



































Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0