one night only

hello ladies and gentlemen.
NU ÄR DET HELG! fredag, veckans sista skoldag är avklarad, matteläxan är inlämnad och vårat projektarbete ser bra ut. vi visade det för fredrik idag och han tyckte det var en kanonidé. vi ligger steget före ;)
så, det lutar åt thailand i mars. hur skönt? JÄVLIGT SKÖNT!

Hunnit med en sväng på stan också med amanda, chatrin och jennie. köpte världens finaste kavaj (pia wallen) på second hand! sen ett par nya skor och prylar till helgen. Fick dessutomn ett par skor av mamma idag när jag kom hem som hon hade köpt. världens bästa mamma!

efter att vi hade pratat om projektet så gick vi och firade med wienerbröd och té!
skönaste gänget är vi nog också, jag, amanda, chatrin, jennie, amanda s och jerra.


(random snubbe)



Aja, nu ska jag gå och fixa och trixa lite inför ikväll. Ska ut och roa oss lite hade vi tänkt. vi åker in till stan vid halv 8, dricker lite vin i robins lägenhet och sen blir det antagligen så att vi möter upp mickan och jossar för att gå till rockbaren (?) som ligger vid goa. typ 29 spänn shot/cider/öl eller något.
ska dock ta det rätt lugnt eftersom att jag ska jobba åt securitas på mässan i göransonska arenan imorgon.

puss och kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kuk?

2009-09-26 @ 04:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0