allvarligt?

Jag och amanda skriver nästan aldrig med varandra på msn, kan ha och göra med att det alltid spårar. och ja, det är något fel på oss.


Caroline säger:

nu e jag här

amanda säger:

nej det spelar ingen roll längre snyft

amanda säger:

snyft det är inte samma sak snyft

amanda säger:

HAHA

Caroline säger:

snyft okej

Caroline säger:

snyft ha ett bra liv

Caroline säger:

snyft

amanda säger:

snyft om det är så du vill ha det snyft

Caroline säger:

snyft nej

Caroline säger:

snyft

amanda säger:

snyft du måste kommunicera med mig snyft

amanda säger:

annars snyft kommer det aldrig att funka mellan oss snyft

Caroline säger:

snyft du måste lära dej att lyssna

Caroline säger:

snyft

Caroline säger:

hur många snyft gånger har vi snyft haft den här diskussionen

Caroline säger:

snyft

amanda säger:

snyft du lyssnar aldrg på mig snyft det är därför vi snyft snyft snyft måste ta den om och om igen snyft

amanda säger:

snyft om du skulle ta mig på allvar skulle vi inte behöva snyft

Caroline säger:

snyft snyft snyft snyft snyft

Caroline säger:

snyft det kanske snyft är bäst att vi tar en paus snyft?

amanda säger:

snyyyyyyyft en paus, vi vet båda vad snyft det betyder! snyft

amanda säger:

snyft älskar inte du mig längre snyft?

Caroline säger:

snyft misstror du min kärlek till dej snyft?

amanda säger:

snyft vi vet båda vad du menar med paus snyft

amanda säger:

snyft vad ska jag tro om din kärlek när du säger så? snyft

Caroline säger:

snyft du är min lilla ögonsten snyft min lilla skogsblomma snyft mitt lilla troll

amanda säger:

snyft håll käften snyft

amanda säger:

snyft du är bara avundsjuk snyft

Caroline säger:

snyft vilka hårda ord

Caroline säger:

SNYFT

amanda säger:

snyft jag vill lämna dig snyft

Caroline säger:

snyft om det e det du säger snyft

Caroline säger:

om du blir lyckligare på det viset snyft

Caroline säger:

men snyft kom inte tillbaka snyft

amanda säger:

snyft det kommer jag inte snyft

amanda säger:

snyft lämna mig ifred snyft

amanda säger:

snyft du är inget för mig längre snyft än besvikelse och förödan snyft

Caroline säger:

jag antar snyft att det här är farväl snyft

Caroline säger:

farväl min skogsblomma snyft

amanda säger:

*no respond*

Caroline säger:

*bitchslap*

amanda säger:

*amanda has left the building*

Caroline säger:

*caroline jumpes out the window*

Caroline säger:

*splat*

amanda säger:

*amanda comes out the door and see a big yuky thing on the ground, locks like-> ^o) and then keeps on walking*



i love you


Kommentarer
Postat av: caroline

hahahahha, amandas kommenter i slutet var ju bäst!

2009-10-01 @ 11:22:59
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah, det brukar sluta ungefär såhär då! ;)

2009-10-01 @ 13:29:45
Postat av: jossis

jag saknar dig så det gör ont <3

2009-10-01 @ 16:52:10
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0