ja men stick till Alanya ni, vi åker till LYSEKIL!

Godnatt, Godmorgon. Är det ens någon idé att sova? Jag gick ner för att hänga tvätten nyss och upptäckte att jag inte ens startat tvättmaskinen. Så nu måste jag sitta uppe en timme till, och bara för det ska jag upp 05.30 imorgon och efter det ska jag sitta i en bil i 8 timmar.
TABBE!?

Sitter och lyssnar på en massa bra låtar i hopp om att jag inte ska somna. IMORGON ÅKER JAG, AMANDA OCH CHATRIN TILL LYSEKIL! Kommer bli så sjukt roligt! Ska ner och hälsa på syrran, partaya, shoppa osv.
Ska in till skolan för lite spanska och sen ska vi prova våra studentmössor först bara. Chill!




Vänner är så mycket mer värt än något äckligt klappmongo till kille som tror att han är något.
Det enda jag begär är att folk ska vara ärliga. Det har jag alltid sagt. alltid.
Ärlighet varar längst!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0