I'm gonna make it alright

Goodmorning!
Fyfan vilken rolig kväll det var igår. Det blev en hel det skratt om man säger så!
Jag, amanda och chatrin åkte hem till jossan i säljemar. Efter ett tag kommer vi på att vi vill göra nåt annat,
så vi åkte in till stan istället. Där fick vi motorstop utanför slick så att folk vände sej om och skrattade, vi tutade på folk, var allmänt dryga (hade allmänt jätteroligt) och en turk frågade amanda vart hon hade köpt körkortet... och då såg han ändå inte det värsta ;) Ni är bäst brudar!

Nu ska jag springa ner och käka, försöka hitta nå kläder (allt ligger i en enda röra sen jag flyttade hem från chatrin) och åka in till stan. Jag och amanda ska på jobbmöte först och sen ska vi passa mina småkusiner clara och ebba. såååååå söta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0