Första september

Skola skola och återigen skola. är trött som ett jävla as, får inte tag på storesyrran och är allmänt pissed of.
Ikväll så händer det absolut inget roligt heller. Jag ska jobba några timmar sen hade jag tänkt mej en springtur. Anyone?
Aja, tillbaka till att klistra plast på böcker på engelskan. Känns ungefär som lågstadiet igen. :)
Jag är sämst på allt som har med klippa och klistra att göra och lyckades nu klistra fast sidorna i boken tilsammans med pärmen...
Bättre det iallafall än att skriva ett tal som var det FÖRSTA vi fick göra när vi kom hit idag.

Fun Fun Big Time.



Kommentarer
Postat av: Amanda

wow, min bok fick bubblor över hela!

2009-09-01 @ 17:49:16
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0